دوربین ولاگ باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ راهنمای خرید دوربین مخصوص ولاگ
نوشته شده توسط : hamed

تشکیل داد محتوای ویدئویی و ولاگ روز آپ تو دیت در موقتا ارتقا یافتن هست و دوربین ولاگ سئو در مشهد نیز مستلزم کار کشته خیس شدن نسبت به قبل میباشد. روز آپ تو دیت تصاویر و فیلم های توسعه یافته ای در سراسر دانا پخش گردد. به فرض نمونه در حالتی‌که دوربین ولاگ ما مثل 10 سال پیش بود، می بایست کیفیت بالا 3GP مبادرت به ضبط ولاگ می کردیم.
آیا در دنیای مدرن، دوربین ولاگ بایستی 3gp باشد؟ نه. امروز ما صحبت از فرمت 4K برای دوربین ولاگ میزنیم، ولی آیا 10 سال دیگر نیز 4K پاسخ خواهد بود؟ نه.
روز آپ تو دیت شاهد پیشرفت در زمینه‌ی های دوربین ولاگ هستیم. البته نترسید، قرار وجود ندارد تا شما برای شروع ولاگ خویش از دوربین ولاگ کیفیت عالی به کار گیری نمایید و یا این که مخارج یکسری صد میلیونی کنید تا بتوانید عمل ولاگ خویش را استارت فرمائید.
شما میتوانید با دوربین ولاگ گوشی خویش، مبادرت به ضبط ولاگ فرمایید. آری، صرفا با گوشی خویش، میتوانید ولاگ ضبط نمائید و آن را در سراسر وب پخش کنید و کیفیت استاندارد را نیز تجربه خواهید کرد.
این ایام، موبایل های توسعه یافته ای به بازار آمده می باشد و می‌توانید فرمت 4K یا این که فول اچ دی را با موبایل های تلفن همراه خویش ضبط کنید و براین اساس نیازی به تهیه دوربین ولاگ کیفیت عالی و گران‌قیمت وجود ندارد.

استاندارد ولاگ این می باشد که با هر چیزی که در مشت دارید بتوانید مبادرت به ضبط ولاگ نمایید.
ولاگرهایی وجود دارند که مخارج چندین صد میلیونی می نمایند تا بتوانند ولاگ خویش را ضبط نمایند. البته یقین نمائید که آنان نیز در اوایل نحوه خویش، از تجهیزات بی آلایش به کار گیری می کردند و هیچ هزینه ای نکردند.
تا ولاگ خویش را بسط ندهید، نباید مبادرت به خرید دوربین ولاگ کیفیت خوب کرد. چنانچه قرار بر پروژه باکیفیت باشد، تنها می توانید با استعمال از دوربین موبایل خویش، مبادرت به ضبط ولاگ فرمایید.

می بایست همین الان مبادرت به خرید دوربین ولاگ کنم!
در صورتی‌که پول اضافه ای در دست دارید، عوض این که همین الان بروید و امکانات ولاگینگ را خریداری فرمایید، بهتر میباشد اولیه با موبایل دوربین خویش مبادرت به ساخت ولاگ و تمرین ضبط ولاگ نمائید.

پس از اینکه شبکه یوتیوب شما بیشتراز 10 هزار مشترک را کسب کرد، آن وقت میتوانید امکانات را به تدریج خریداری نمایید.
اکثری از اشخاص، چشم به راه میباشند تا مشترک شبکه یوتیوب آن‌ها، به هزار مشترک رسد. صراحت دارد که یافت کردن هزار مشترک یوتیوب فعالیت سختی میباشد، ولی آنچنان سخت وجود ندارد که انگار کوه کنده باشید. بلکه مستلزم حوصله و کوشش است تا بتوانید 1000 سابسکرایب یوتیوب / مشترک یوتیوب را به دست آورید.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: